vineri, 22 octombrie 2010

La revedere...

Si bem, si fumam, si iar bem, si iar fumam, aberam ca doi cretini care vor sa se futa, da' nu stiu cu ce sa inceapa. Ma gandeam: "sa sar pe ea, sa nu sar pe ea... ce ma costa? In definitiv a venit aici ca mielu' la taiere, ii scria pe frunte: par virgina, dar vreau de fapt sa ma fut 'n draci!"
O studiam din cap pana in picioare, si iar reluam scanarea. La un mment dat, imi spun: "ia ma du-te naibii. Ai venit sa te futi ca te manca, si ce sa vezi? N-o sa primesti nimic! Asa... sa ajungi acasa si s te freci cu degetu' pana-ti sar ochii din cap."
Asa ca, intr-un final dupa o luuuunga astepare, la ore tarzii din noapte, se hotaraste sa plece, gandindu-se probabil: "prostu' naibii, esti mai cretin decat ma asteptam".
Si s-a dus. 
Am mai patit de cateva ori in viata, ca din diverse motive sa ajung cu cate o femela intre "doua limbi", si sa nu fac nimic. De fiecare data ma distrez in sinea mea cand ma gandesc la ce s-or gandi ele, dupa ce ca aproape ma trag de pula spunandu-mi: "fute-ma, fute-ma!", si eu nu reactionez in nici un fel.
Una mi-a si spus o data: stiam eu ca esti homosexual...

(NU va urma)

6 comentarii:

Sadeus spunea...

ai descris exact gandirea unui fost amic al meu :)) ma amuza . aa si mersi de apreciere :)

Papillon spunea...

nu stiu ce si cum gandeste fostu' amicu' tau, da' tu faci poze foarte faine.

Zâna spunea...

nici macar la revedere!

Papillon spunea...

pai.. la ce rost "la revedere"? tu te-ai mi intalni cu unu care nu te fute nici dupa ce-ti promite solemn, te tine pe sec cateva ore dupa care-ti da drumu'?

mihai spunea...

zana, nu-l judeca.

decat sa faca ca si mine, tipa pe rosu, eu cu limbi in pizda. :D i-am mai si tras-o cu limba, murea aia acolo. ;))

a mai cerut inca o tura si apoi a zis dispari din viata mea... devenise prea dependenta. :D

amalian spunea...

m-as fi ofuscat ca dracu, as fi sarit eu si tot ai fi zis nu si poate pana la urma ai fi spus la revedere :)

Cati sunteti, de unde, incotro?